dinsdag 15 januari 2013

Extra materiaal: mens en lijden


Beste bloggers

Ik ben al verschillende mensen verloren in mijn leven. Hier heb ik enkele liedjes die nog steeds emoties bij me opwekken. Muziek is altijd een soort uitlaatklep voor mij geweest. Het liedje is van Wim Soutaer.

Mijn favoriete stukje uit het liedje van Wim Soutaer is: 'Ik denk niet dat het ooit nog went, het wordt nooit hetzelfde meer...' en 'Alsof de hemel en ik als enige weten dat ik jou nog steeds grenzeloos, mateloos mis!' en 'Het leven gaat door, dat lijkt onontkoombaar, maar ik weet dat daarvoor een reden voor is: liefde leeft voort

Bij deze wil ik nog even zeggen: IK MIS JULLIE !!!

Groetjes Brittany



















5 opmerkingen:

  1. Hallo Brittany

    Ik vind dit een zeer mooi liedje en inderdaad zijn dit mooie zinnen die je er uit hebt gekozen. Het is zeer moeilijk als er iemand sterft die je heel goed kent want plots is er dan een leegte en heb je het gevoel dat je die persoon nog zoveel wil vertellen. Het is erg dat mensen moeten sterven en zeker als dit je naasten zijn! Ik vind dit echt een mooi gebaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sterk van jou dat je dit op je blog zet en jouw verdriet deelt met andere mensen !
    Het is een mooi liedje ! Sterkte, Brittany !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank u wel Kim. Ik heb hier zeker geen probleem mee. Iedereen maakt verdriet mee. Ik vind dat dit geen taboe hoeft te zijn. We kunnen elkaar helpen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Brittany

    Ik kende dit liedje nog niet en het is inderdaad zeer aangrijpend. De zinnen die je eruit haalde zijn zinnen die de waarheid spreken. Een geliefde verliezen is één van de zwaarste dingen in het leven.

    Hoe herdenk jij deze mensen dan?

    Kevin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kevin

    Ik herdenk deze mensen vooral in stilte. Ik ga af en toe op bezoek op de begraafplaats van mijn tante. Met haar had ik een zeer sterke band. Meestal praat ik dan maar wat met haar (het graf). Ik vertel haar wat er zoal nog gebeurt is en hoe het met mij gaat.

    Groetjes Brittany

    BeantwoordenVerwijderen